Wspieranie rozwoju dziecka

Czy wiesz, że nowe dziecko ma większą potencjalną inteligencję niż Leonardo da Vinci? Do szóstego roku życia mózgowego kształtuje się w 80% – właśnie wtedy, gdy rozwija się życie intelektualne.

Większość zdrowych dzieci rodzi się z naturalnych potencjałem do rozwoju. Małe dzieci można nauczyć absolutnie wszystkiego, to właściwe oddziaływania. Świat pragnienie poznawania świata.Jego ciało, układ nerwowy coraz bardziej złożony w rzeczywistości. W okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym na pierwszym planie powinna się wysyłać do siebie własność dziecka, która jest mu czynna poznawanie świata, aktywnie na nią oddziałując. Istotne jest podtrzymywanie tej naturalnej, spontanicznej chęci dzieci do eksplorowania i eksperymentowania .


Dwa obszary pracy dziecka

W warunkach szkoleniowych ciekawych materiałów do pracy, stymulujących wszystkie funkcje poznawcze, jest interaktywna seria Harmonijny rozwój . Dla nauczyciela do fantastycznego narzędzia do pracy, dla dzieci ciekawy i angażujący materiał do zabawy.
Zestaw multimedialny i multimedialny i zabawny z wszechstronnością rozwoju dzieci
w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
(5-7 lat).
Ćwiczenia zawarte w programie aktywizują dzieci i oswajają je z pracą zespołową, przygotowując jednocześnie do nauki. Zadania pomagają realizować cele wychowania przedszkolnego z podstaw programowej i mogą być uzupełniane przez przez nauczycieli programu nauczania. Nie zaniedbując też ćwiczeń samokontroli oraz koncentracji.
Sposobów stymulujących jest tak naprawdę niekończenie wiele, ponieważ każdy człowiek dziecięcy zmienił się z wyzwaniami, jakie stawia przed nim szkoła. To, co jest nauką czytania, pisania, Funkcji arytmetycznych do percepcji wzrokowej i słuchowej.

Jak pomóc dziecku w ćwiczeniu funkcji wzrokowych?

Oto kilka ćwiczeń:


W jaki sposób można uzyskać odpowiedź w zakresie percepcji słuchowej?


Na przykład poprzez:



Rozwój mowy można stworzyć:


– stosując obrazki i obrazki, obrazy i wyobrażenia, obrazki, obrazki, obrazki, obrazki, zrozumienie, zrozumienie, zrozumienie, zrozumienie, spójność – generowanie, tworzenie logicznej całości, chronologia, wyciąganie wniosków i próby budowania wieloznacznej wypowiedzi,
– rozmowa – na temat dowolnego tematu,
– czytanie tekstu (wiersze, bajki, opowiadania) – literatura dziecięca jest konspiracyjnym przeżyć i przeżyć, sposób wzbogacenia wyobraźni oraz rozbudzania zainteresowań otaczającym światem.

Czy warto tworzyć jego rozwój?
Zawsze warto. Nieważne czy niwelowane są deficyty rozwojowe, czy wspierane dzieci zdolne. Wszystkie formy wsparcia rozwoju dziecka, w przyszłości zaowocuje. Nabyte umiejętności i wiedza na temat tego, co ważne dla dziecka, w przyszłości, na jego temat, relacje z otoczeniem, postrzeganie siebie oraz jakość życia.



O autorze – Bernadeta Tkaczyńska z pasji i wykształcenia – nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Terapeuta pedagogiczny, trener TUS, dyrektor przedszkola językowego. Miłośniczka psychologii rozwojowej, zafascynowana ludzkim mózgiem, jego właściwościami i ograniczeniami.