Przez ostatnie dwa miesiące podczas prowadzenia zajęć z drukowania 3D, miałem możliwość korzystania z zestawu długopisu 3D Banach Master. Młodzież, zarówna podczas lekcji i podczas zajęć dodatkowych, chwaliła sprzęt za łatwość w obsłudze. Z mojej obs
Czytaj więcej ...
Przez ostatnie dwa miesiące podczas prowadzenia zajęć z drukowania 3D, miałem możliwość korzystania z zestawu długopisu 3D Banach Master. Młodzież, zarówna podczas lekcji i podczas zajęć dodatkowych, chwaliła sprzęt za łatwość w obsłudze. Z mojej obserwacji wynika, że nauka obsługi następuje błyskawicznie i już po kilku próbach uczniowie wykonywali bardziej skomplikowane projekty. Długopis 3D idealnie sprawdza się jako narzędzie do projektowania. Narzędzie nie zacina się, poprawnie wydaje materiał i nagrzewa filament. Jakość wytworzonych produktów jest na bardzo dobrym poziomie.
Długopisy 3D są łatwe w obsłudze. Świetnie sprawdzają się w szkole ponadpodstawowej. Uczniowie chętnie wykonują własne projekty i poprzez zabawę uczą się modelowania oraz rozwijają wyobraźnię przestrzenną. Praca z długopisami angażuje wiele zmysłów,
Czytaj więcej ...
Długopisy 3D są łatwe w obsłudze. Świetnie sprawdzają się w szkole ponadpodstawowej. Uczniowie chętnie wykonują własne projekty i poprzez zabawę uczą się modelowania oraz rozwijają wyobraźnię przestrzenną. Praca z długopisami angażuje wiele zmysłów, a zajęcia przy ich wykorzystaniu zostają zapamiętane. Dla nauczyciela wygodą jest praktyczne zapakowanie długopisów w walizki, co pozwala na łatwe przenoszenie sprzętu z sali do sali.
Długopis 3D jest doskonałą pomocą edukacyjną w terapii dzieci ze SPE (i nie tylko…).
Ten produkt stał się dla mnie narzędziem do tworzenia zindywidualizowanych pomocy terapeutycznych, tj.: alfabet palcowy (daktylografia PJM), pomocy do zabaw matematy
Czytaj więcej ...
Długopis 3D jest doskonałą pomocą edukacyjną w terapii dzieci ze SPE (i nie tylko…).
Ten produkt stał się dla mnie narzędziem do tworzenia zindywidualizowanych pomocy terapeutycznych, tj.: alfabet palcowy (daktylografia PJM), pomocy do zabaw matematycznych, rozwijających percepcję wzrokową czy koordynację oko-ręka. Reakcja dzieci? Zachwyt i ogromna chęć do zabawy.
Pojawiły się także pytania od dzieci: Z czego to jest zrobione?
Zdecydowanie jestem zwolenniczką nauki przez zabawę i działania w przestrzeni (nie na karcie zadaniowej). Dzieci także chętniej wchodzą w tego typu aktywności.
W mojej głowie rodzą się kolejne pomysły na wykorzystanie długopisu! Daje tyle możliwości! Stanowi motywację do pracy, rozwija kreatywność i pozwala stworzyć obiekty przestrzenne. Nie wspomnę już o walorach związanych z doskonaleniem motoryki i precyzji. Może być także narzędziem, które podniesie jakość pracy w małych zespołach lub w parze.
Długopisy 3D w Harcówce? Czemu nie?
Świetny pomysł na uatrakcyjnienie zbiórek gromad zuchowych i drużyn harcerskich. To niewielkie urządzenie ma dużą moc. Doskonale sprawdza się podczas majsterki. Za ich pomocą można wyczarować wszystko - od ozdób ch
Czytaj więcej ...
Długopisy 3D w Harcówce? Czemu nie?
Świetny pomysł na uatrakcyjnienie zbiórek gromad zuchowych i drużyn harcerskich. To niewielkie urządzenie ma dużą moc. Doskonale sprawdza się podczas majsterki. Za ich pomocą można wyczarować wszystko - od ozdób choinkowych, po karnawałowe maski, zawieszki, pamiątkowe znaczki z biwaku, aż po zaginione w akcji pierścienie do chusty! Co głowa, to pomysł!
Długopis 3D działa terapeutycznie - sprzyja rozwojowi koncentracji, usprawnia małą motorykę i precyzje ruchów.
Programy edukacyjne dla klas 1-3 w przypadku dzieci o specjalnych potrzebach muszą obejmować materiały pochodzące od najbardziej zaufanych wydawców, którzy istnieją na rynku od...
Programy edukacyjne dla klas 1-3 w przypadku dzieci o specjalnych potrzebach muszą obejmować materiały pochodzące od najbardziej zaufanych wydawców, którzy istnieją na rynku od dłuższego czasu i posiadają odpowiednie kompetencje. Warto przedstawić dokładniej niektóre propozycje od marki Eduterapeutica Lux. Materiały są przystępne również dla dzieci, którym trudno jest utrzymać na długo uwagę.
Programy edukacyjne dla klas 1-3 – kompetencje emocjonalno-społeczne
Pakiet Kompetencje emocjonalno-społeczne został przystosowany do potrzeb dzieci mających problem z emocjami i koncentracją. Materiały podzielono na trzy moduły – kontrolę emocji, kompetencje emocjonalno-społeczne i inteligencję emocjonalną. Stawiają one na naukę poprzez zabawę – dzieci mogą rozwinąć cechy takie jak: samodzielność, samoświadomość, samoregulacja czy rozwiązywanie konfliktów. Pakiet Kompetencje emocjonalno-społeczne to rozbudowane gry animacyjne dostosowane do danej grupy wiekowej.
Programy edukacyjne dla klas 1-3 – trening słuchu
Trenuj ucho! to multimedialny program przeznaczony do trenowania percepcji i uwagi słuchowej uczniów szkół podstawowych. Program z powodzeniem może być stosowany na zajęciach: logopedycznych, rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych. Został ułożony pod potrzeby dzieci w wieku 7-14 lat z wadami wymowy, dysleksją, dysgrafią, ADHD/ADD, spektrum autyzmu i szeroko pojętymi trudnościami w zakresie koncentracji uwagi. Ćwiczenia multimedialne zostały podzielone na różne części. Dostępne są tu także karty pracy dla dzieci z autyzmem.
Programy edukacyjne dla klas 1-3 – gry
W przypadku uczniów o specjalnych potrzebach i z trudnościami w skupieniu uwagi, różnego rodzaju gry pozwalają rozwijać ich umiejętności. Sprawdzają się zarówno w przypadku terapii grupowych, jak i indywidualnych. Gra typu Escape Room urozmaica zajęcia, może być interesująca również dla nauczyciela. Gotowy scenariusz ułatwia przeprowadzenie kreatywnej lekcji. Podczas rozgrywki dzieci mogą rozwinąć umiejętności: czytania, pisania, mówienia, liczenia i prawidłowego rozumowania. Dodatkowo dostępne są różne tematy scenariuszy, dlatego też każdy nauczyciel może wybrać ten, który najbardziej zainteresuje jego uczniów! Przed zakupem istnieje opcja pobrania przykładowej karty pracy.