Opinie Klientów

Filamenty firmy Banach 3D to wysokiej jakości biodegradowalny i bezpieczny dla dzieci materiał. Potwierdzają to testowane dotychczasowo filamenty PLA PREMIUM SMOOTH oraz PLA PREMIUM ACTIV, które podczas druku nie stanowiły problemu. Materiał nawinięt
Czytaj więcej ...
Filamenty firmy Banach 3D to wysokiej jakości biodegradowalny i bezpieczny dla dzieci materiał. Potwierdzają to testowane dotychczasowo filamenty PLA PREMIUM SMOOTH oraz PLA PREMIUM ACTIV, które podczas druku nie stanowiły problemu. Materiał nawinięty jest prawidłowo, dzięki czemu nie plącze się na szpuli, a średnica materiału nie odbiega od normy. Wysokiej jakości filamenty firmy Banach 3D są łatwe w drukowaniu i dostępne w szerokiej palecie kolorów. Struktura materiału nie zapycha głowicy, dzięki czemu jakość wydruku jest na najwyższym poziomie. W związku z powyższym z całym przekonaniem rekomenduje firmę Banach 3D jako specjalistę w swojej branży.

Filamenty PLA Banach 3D - Smooth

Kontakt z serwisem był od początku bardzo rzeczowy. Udzielono mi wszelkich możliwych porad na temat rozwiązania problemu. Niestety porady nie pomogły. Wówczas zaproponowano mi odesłanie drukarki do serwisu. Co ważne, nie musiałem pakować w orygina
Czytaj więcej ...
<p>Kontakt z serwisem był od początku bardzo rzeczowy. Udzielono mi wszelkich możliwych porad na temat rozwiązania problemu. Niestety porady nie pomogły. Wówczas zaproponowano mi odesłanie drukarki do serwisu. Co ważne, nie musiałem pakować w oryginalną paczkę (ta została już poddana recyklingowi). Proces wysyłki i serwisowania przebiegł bardzo szybko i fachowo. Drukarka wróciła w pełni sprawna i od razu rozpoczęła pracę (po autokalibracji po transporcie). Obecnie drukuje od rana bez przerwy, różne obiekty, z dołączonej karty SD.</p>

Długopisy Banach 3D idealnie wpisują się w terapie logopedyczną. Dzięki temu urządzeniu mogę uczyć dzieci prawidłowego trzymania długopisu i odpowiedniej siły nacisku. Bez wątpienia długopisy 3D wspierają uczniów w ich rozwoju, motywują do działania
Czytaj więcej ...
Długopisy Banach 3D idealnie wpisują się w terapie logopedyczną. Dzięki temu urządzeniu mogę uczyć dzieci prawidłowego trzymania długopisu i odpowiedniej siły nacisku. Bez wątpienia długopisy 3D wspierają uczniów w ich rozwoju, motywują do działania i uczą bawiąc. Serdecznie polecam długopis 3D jako terapeuta logopeda i jako nauczyciel

Długopisy 3D Banach Zestaw

Przedszkole Publiczne "Zielone Ogrody" się nazywamy i super grę Wam przed stawiamy: Ja jestem Lew - szef przedszkolnej paki, nikt mnie nie pokona, bom mistrz nie byle jaki. Żyrafa - wszyscy o tym wiecie, że najdłuższą szyję ma na świecie. Słoń - z mą
Czytaj więcej ...
Przedszkole Publiczne "Zielone Ogrody" się nazywamy i super grę Wam przed stawiamy: Ja jestem Lew - szef przedszkolnej paki, nikt mnie nie pokona, bom mistrz nie byle jaki. Żyrafa - wszyscy o tym wiecie, że najdłuższą szyję ma na świecie. Słoń - z mądrości słynie i zawsze obroni swoją rodzinę. Kurczak - to ja jestem, jednak kurą stanę się wreszcie i w grze namieszam jeszcze. Doborowa to ekipa już się do gry bierze, spróbuj i zobacz co się dziać będzie. Szybkie kusy i skoki, zmiany z boku na bok, do boku i na boki. Każdy z nas taktykę odbiera i do dzieła! Lwa pokonamy, zwycięzcom będziemy. Grę polecamy, zabrać ją też można wszędzie. Dołącz i Ty nareszcie - przekonaj się wreszcie ;) Jednym słowem polecamy!

Złapmy Lwa 3x4! Gra planszowa

Przedszkole Publiczne "Zielone Ogrody" się nazywamy i super grę Wam przed stawiamy: Ja jestem Lew - szef przedszkolnej paki, nikt mnie nie pokona, bom mistrz nie byle jaki. Żyrafa - wszyscy o tym wiecie, że najdłuższą szyję ma na świecie. Słoń - z mą
Czytaj więcej ...
Przedszkole Publiczne "Zielone Ogrody" się nazywamy i super grę Wam przed stawiamy: Ja jestem Lew - szef przedszkolnej paki, nikt mnie nie pokona, bom mistrz nie byle jaki. Żyrafa - wszyscy o tym wiecie, że najdłuższą szyję ma na świecie. Słoń - z mądrości słynie i zawsze obroni swoją rodzinę. Kurczak - to ja jestem, jednak kurą stanę się wreszcie i w grze namieszam jeszcze. Doborowa to ekipa już się do gry bierze, spróbuj i zobacz co się dziać będzie. Szybkie kusy i skoki, zmiany z boku na bok, do boku i na boki. Każdy z nas taktykę odbiera i do dzieła! Lwa pokonamy, zwycięzcom będziemy. Grę polecamy, zabrać ją też można wszędzie. Dołącz i Ty nareszcie - przekonaj się wreszcie ;) Jednym słowem polecamy!

Złapmy Lwa 3x4! Gra dywanowa

Dodaj opinię

Ocena:
Anuluj
Ćwiczenia multimedialne dla dyslektyka

Ćwiczenia multimedialne dla dyslektyka

Ćwiczenia multimedialne dla dyslektyka to jeden z podstawowych atrybutów efektywnej terapii. O skuteczności terapii w przypadku ucznia zmagającego się z dysleksją decyduje wiele czynników. Obok kwalifikacji osoby prowadzącej oraz włączenia w proces terapii rodziców, na jakość zajęć korekcyjno-kompensacyjnych wpływają także przyjęte formy pracy z dzieckiem. Szczególnie istotny jest dobór takich materiałów edukacyjnych, które będą atrakcyjne i angażujące uwagę ucznia, a jednocześnie spełnią wszystkie wymagania terapii. Wszystkie te cechy oferują nam multimedia dedykowane uczniom z dysleksją. Prezentujemy najciekawsze z nich.

Rola zajęć korekcyjno-kompensacyjnych

Szczególnie w środowisku szkolnym, wśród swoich rówieśników, uczniowie z dysleksją mogą mierzyć się z ich oceną przez pryzmat doświadczanych trudności w nauce. Świadomość posiadanych deficytów, porównywanie się z kolegami może także znacząco wpływać na ich samoocenę. Dlatego tak ważne w pracy z małym dyslektykiem jest korygowanie identyfikowanych zaburzeń, jak i kompensacja ukierunkowana na eksponowanie i rozwijanie jego mocnych stron lub ponadprzeciętnych zdolności w innych obszarach.

Obie te funkcje doskonale pełnią zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. Ich celem jest przede wszystkim aktywizacja ucznia, rozwój jego naturalnych cech i atrybutów oraz zdolności poznawczych i percepcyjno-motorycznych. Zajęcia realizowane są przez pedagoga-terapeutę, który prowadzi i wspiera ucznia w zdobywaniu nowych umiejętności i doskonaleniu już posiadanych. Dzięki temu uczeń z problemami w nauce buduje wiarę we własne możliwości, redukuje stres i rozwija samodzielność w działaniu. Dla zwiększenia efektywności uczestnictwa w takich zajęciach warto stosować różnorodne formy ćwiczeń i terapii, w tym ćwiczenia multimedialne dla dyslektyka. Znajdziemy je w serii Eduterapeutica SPE, oferującej materiały dla uczniów klas 1-3 (Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne dla klas 1-3) i dla klas 4-8 (Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne dla klas  4-8).

Wzmacnianie koncentracji

Jednym z rodzajów ćwiczeń multimedialnych dla dyslektyków są te pozwalające ćwiczyć koncentrację. Najczęściej przyjmują formę interaktywnych gier dostępnych na kilku poziomach trudności. Mogą polegać na przykład na:

  • “łapaniu” za pomocą myszki lub klawiszy klawiatury jednego rodzaju elementów pojawiających się na ekranie, przy jednoczesnym unikaniu elementów o innym kształcie czy kolorze,
  • klikaniu przyciskiem myszy lub klawiszem klawiatury w reakcji na określone dźwięki, przy jednoczesnym zachowaniu braku reakcji na inny rodzaj dźwięku,
  • układaniu na ekranie zadanego wzoru z dostępnych elementów z zastosowaniem określonych zasad np. dotyczących łączenia / unikania łączenia ze sobą pewnych rodzajów.

Zapamiętywanie przez zabawę

Równie ważne są gry i zabawy multimedialne, które uczą zapamiętywania reguł. Takie ćwiczenia mogą trenować na przykład pamięć słuchową lub pamięć stosunków przestrzennych. Zadaniem ucznia może być między innymi:

  • odwracanie zakrytych elementów, np. kart, kafelków, zapamiętywanie ich zawartości i położenia, a następnie wskazywanie par,
  • wysłuchanie nagrania, na którym słychać kilka różnych odgłosów, a następnie samodzielne odtworzenie ich w tej samej kolejności.

Trenowanie pamięci wzrokowej

Na koniec warto wspomnieć o ćwiczeniach koncentrujących się na treningu pamięci wzrokowej. Takie multimedia mogą kłaść nacisk na analizę lub syntezę wzrokową, również o różnym stopniu trudności. Celem ucznia może tu być:

  • obserwacja pojawiających się na ekranie obiektów i nakierowywanie na nie jednego, stale poruszającego się elementu, przy jednoczesnym unikaniu krawędzi wyznaczających obszar gry,
  • przechwytywanie “przelatujących” przez ekran elementów i “ściąganie” ich przyciskiem myszy do wyznaczonego miejsca/miejsc zlokalizowanych w obszarze gry.

Jakie ćwiczenia multimedialne dla dyslektyka wybrać?

To oczywiście tylko kilka spośród rodzajów ćwiczeń interaktywnych, dedykowanych terapii ucznia z dysleksją. Ważne, aby takie multimedialne zabawy były estetyczne pod kątem graficznym, a instrukcje do nich w prosty i zrozumiały sposób wyjaśniały cel i przebieg ćwiczenia. Dobrym zabiegiem jest także dysponowanie tymi samymi ćwiczeniami o różnym stopniu zaawansowania – tak, by dobrze dostosować je do możliwości dziecka z początkiem zajęć i móc stopniowo podnosić poprzeczkę. Praca wykonywana z wykorzystaniem takich materiałów świetnie wpłynie na motywację ucznia i zachęci go do podejmowania dalszych wyzwań. (więcej o ćwiczeniach multimedialnych z dysleksją znajdziesz na educhmura.pl)

Udostępnij