Po postawieniu diagnozy ryzyka dyskalkulii możesz planować zajęcia wyrównawcze, wyznaczając uczniom z dyskalkulią odpowiednie zestawy ćwiczeń. Dzięki temu twoi uczniowie mogą rozwijać umiejętności matematyczne przy pomocy interaktywnych ćwiczeń multimedialnych, a także zadań wykonywanych na wydrukowanych z programu kartach pracy. Dzięki zróżnicowanej formie prowadzenia zajęć i wykorzystywaniu multimedialnych ćwiczeń, łatwiej o zaangażowanie ucznia w trakcie terapii.
Pozwala to na opanowanie i rozwiniecie w krótkim czasie takim umiejętności jak:
- syntezę i analizę wzrokową,
- myślenie przyczynowo-skutkowe,
- orientację w przestrzeni,
- spostrzegawczość i koncentrację uwagi,
- kształty cyfr oraz znaków matematycznych,
- myślenie operacyjne, w tym: porównywanie, segregowanie, dodawanie, odejmowanie i działania odwrotne,
- pamięć.
Kolorowe i interesujące historyjki interaktywne w ciekawy sposób uczą przyswajać liczby, szeregować je, uczą różnicowania figur geometrycznych oraz orientacji przestrzennej.