Trwały i angażujący zestaw pomocy edukacyjnych dostosowany do potrzeb pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Wielkoformatowa gra logiczna do zabawy na dywanie przeznaczona do:
- zajęć w ruchu
- nauki przez zabawę
- edukacji podstaw programowania
- tworzenia atrakcyjnych i twórczych kącików zabaw
Gra wspiera rozwój takich umiejętności jak:
- nawiązywania relacji rówieśniczych
- współdziałania z dziećmi
- układania i rozwiązywanie zagadek
- eksperymentowania i przewidywanie
- określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów
- rozwiązywania problemów
Zawartość:
– 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22×22 cm,
– 8 kartonów z muszlami – to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie,
– 7 kartonów ze zwierzętami 22×22 cm, które przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica,
– 48 kartoników ze strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba 10×10 cm,
– karton z postacią kraba 22×22 cm.
- Plansza do zabaw i układania labiryntów – w wielkości 170 x 200 cm
- Interaktywna mata do kodowania krokami (działa w połączeniu z komputerem a najlepiej sprawdza się z tablicą multimedialną)
Elementy dodatkowe:
- 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród,
- 8 zestawów naklejek do każdej zabawy,
- 25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw,
- Karty pracy – 8 wzorów dla 8 zabaw (w sumie 200 kart pracy).
- Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć
Cena: 1 290 zł brutto