Informacje gwarancyjno-serwisowe

Wiemy, jak ważną rolę na początku korzystania z nowych technologii odgrywa dostępność oraz wsparcie serwisu. Dlatego nasi specjaliści są do dyspozycji, gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania techniczne dotyczące zarówno obsługi drukarek 3D, długopisów 3D, oprogramowania, jak i optymalizacji plików pod wydruk.
W przypadku zgłoszenia problemu technicznego lub usterki dotyczącej użytkowania sprzętu, w pierwszej kolejności staramy się zdiagnozować i rozwiązać problem zdalnie, co pozwala maksymalnie skrócić czas reakcji.

Drukarki 3D Banach 

Ei System zapewnia wszystkim użytkownikom drukarek 3D Banach 24-miesięczny profesjonalny serwis gwarancyjny.

Istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancji do 60 miesięcy.

Gwarancja 5 lat >> zobacz szczegóły

Serwisem objęte są uszkodzenia mechaniczne powstałe pomimo prawidłowego użytkowania drukarek Banach, zgodnie z zaleceniami producenta. W przypadku awarii podzespołów zapewniamy nieodpłatną wymianę wadliwego elementu. 

Długopisy 3D Banach 

Ei System zapewnia wszystkim użytkownikom długopisów 3D Banach 12- miesięczny profesjonalny serwis gwarancyjny.

Serwisem objęte są uszkodzenia mechaniczne powstałe pomimo prawidłowego użytkowania długopisów 3D Banach, zgodnie z zaleceniami producenta. W przypadku awarii podzespołów zapewniamy nieodpłatną wymianę wadliwego elementu. 

Zobacz jak prawidłowo korzystać z długopisów 3D:

Czas reakcji:

  • zgłoszenie usterki – natychmiast lub do 2 dni roboczych, pod numerem telefonu, mailem lub dodatkowo za pośrednictwem formularza dostępnego dla klientów ekoSystem (educhmura.pl). W przypadku konieczności serwisowania drukarek 3D, Ei System stosuje zasadę door to door, która polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu (na koszt serwisu – w okresie gwarancji, na koszt użytkownika – po okresie gwarancji). 
  • naprawa - do 7 dni roboczych. Ei System zastrzega sobie możliwość wydłużenia okresu naprawy po uprzednim powiadomieniu użytkownika drukarki Banach 3D. Drukarka po naprawie jest odsyłana do Użytkownika przesyłką kurierską na koszt serwisu EiSystem. 

Kontakt z producentem:

  • sposób zgłaszania problemów z działaniem drukarki Banach 3D: mail, telefon, formularz w dni powszednie w godzinach 8-16,
  • serwis i wsparcie techniczne - serwis w Polsce, w siedzibie producenta: Ei System, Św. Michała 43, 61-119 Poznań,
  • wsparcie techniczne w języku polskim.

Wiedza i umiejętności naszych serwisantów bazują na wieloletnim doświadczeniu oraz licznych szkoleniach. 

Zapraszamy do kontaktu z nami:

  • Dział techniczny: serwis@eisystem.pl, tel. 737 481 112 lub 61 817 50 50
  • Koordynator merytoryczny: Patryk Cichoracki, mail: patryk.cichoracki@eisystem.pl, tel. 737 481 112