Do naszej szkoły otrzymaliśmy 12 sztuk długopisów 3D marki Banach. Mamy mnóstwo pomysłów na ich wykorzystanie. W młodszych klasach uczymy się w ten sposób liter. Długopisy 3D Banach, sprawdzą się również na zajęciach logopedycznych oraz rewalidacyjnych. Ponadto są świetnym narzędziem do terapii ręki. Dzieci mogą również tworzyć bryły 3D na zajęciach matematyki, co pozwoli im na szybsze opanowanie materiału. To dopiero początek naszej pracy z długopisami 3D. Już wiemy, że będą naszym stałym narzędziem pracy!

Drukarka Banach School 3D, którą posiadamy w naszej szkole spełnia nasze oczekiwania. Mamy dostęp do dużej bazy gotowych projektów edukacyjnych oraz pomocy dydaktycznych, które możemy drukować. Drukarka jest prosta w obsłudze i cieszy się dużym zainteresowaniem uczniów oraz nauczycieli. Posiadamy również długopisy Banach 3D, które bardzo dobrze sprawdzają się w pracy z dziećmi z deficytami rozwojowymi. Nasi uczniowie tworzą piękne i kolorowe prace przestrzenne. Posiadanie produktów do pracy w 3D podniosło atrakcyjność zajęć szkolnych dla uczniów, jak i nauczycieli naszej placówki. Polecamy długopisy i drukarki Banach 3D dla każdego rodzaju placówek oświatowych.

Dyrektor ZSS Wioletta Gogolewska

Drukarka Banach School 3D, którą posiadamy w naszej szkole spełnia nasze oczekiwania. Mamy dostęp do dużej bazy gotowych projektów edukacyjnych oraz pomocy dydaktycznych, które możemy drukować. Drukarka jest prosta w obsłudze i cieszy się dużym zainteresowaniem uczniów oraz nauczycieli. Posiadamy również długopisy Banach 3D, które bardzo dobrze sprawdzają się w pracy z dziećmi z deficytami rozwojowymi. Nasi uczniowie tworzą piękne i kolorowe prace przestrzenne. Posiadanie produktów do pracy w 3D podniosło atrakcyjność zajęć szkolnych dla uczniów, jak i nauczycieli naszej placówki. Polecamy długopisy i drukarki Banach 3D dla każdego rodzaju placówek oświatowych. Dyrektor ZSS Wioletta Gogolewska

Coraz więcej uczniów zmaga się ze specyficznymi trudnościami w uczeniu. Wymaga dostosowanego, wielozmysłowego i atrakcyjnego wsparcia w uczeniu się. Z pomocą przychodzą nam nowoczesne rozwiązania w postaci atrakcyjnych pakietów i materiałów edukacyjnych. Jednym z nich jest zestaw SPE dla klas 4-8 Eduterapeutica, który spełnia naszym zdaniem wszystkie elementy materiałów wzbudzających zainteresowanie uczniów. Zwiększa motywację i intencję do podjęcia wyzwania i co istotne daje szansę na odniesienie sukcesu każdemu uczniowi. Różnorodność zadań, stopniowanie trudności w ćwiczeniach i fantastycznie skomponowane multimedialne zadania w połączeniu z wydrukowanymi kartami pracy dają możliwość indywidualizacji pracy. Na uwagę zasługuje długopis Banach 3D z kartami pracy oraz materiałem do tworzenia modeli, który dla uczniów potrzebujących dodatkowej motywacji i częstej zmienności oddziaływań jest dodatkowy atutem. Ogromną wartością pakietu jest osnowa metodyczna dla nauczycieli i poradnik dla rodziców, które są ogromnym wsparciem w zakresie wyboru odpowiednich zadań, ich merytorycznego zastosowania i kontynuowania terapii w domu.

Coraz więcej uczniów zmaga się ze specyficznymi trudnościami w uczeniu. Wymaga dostosowanego, wielozmysłowego i atrakcyjnego wsparcia w uczeniu się. Z pomocą przychodzą nam nowoczesne rozwiązania w postaci  atrakcyjnych pakietów i materiałów edukacyjnych. Jednym z nich jest zestaw SPE dla klas 4-8 Eduterapeutica, który spełnia naszym zdaniem wszystkie elementy materiałów wzbudzających zainteresowanie uczniów. Zwiększa motywację i intencję do podjęcia wyzwania i co istotne daje szansę na odniesienie sukcesu każdemu uczniowi. Różnorodność zadań, stopniowanie trudności w ćwiczeniach i fantastycznie skomponowane multimedialne zadania w połączeniu z wydrukowanymi kartami pracy dają możliwość indywidualizacji pracy. Na uwagę zasługuje długopis Banach 3D z kartami pracy oraz materiałem do tworzenia modeli, który dla uczniów potrzebujących dodatkowej motywacji i częstej zmienności oddziaływań jest dodatkowy atutem. Ogromną wartością pakietu jest osnowa metodyczna dla nauczycieli i poradnik dla rodziców, które są ogromnym wsparciem w zakresie wyboru odpowiednich zadań, ich merytorycznego zastosowania i kontynuowania terapii w domu.

Złapmy Lwa to świetna gra ucząca logicznego myślenia i planowania ruchów. Zasady są tak łatwe, że wystarczy kilka minut, a dzieci wiedzą co robić. Ogromnym walorem gry jest strategia oraz logika znana z europejskich szachów sprowadzona jednak do niezbędnego minimum: czterech figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy o wymiarach trzy na cztery pola. W grę można grać również na większej powierzchni, wykorzystując do tego matę 1,5 m na 2 m i 8 dużych miękkich poduszek, świetna gra dywanowa. Wyśmienita zabawa, inteligentne rozgrywki, świetne wykonanie - Złapmy Lwa to naprawdę udany zakup nie tylko do przedszkola.
Gra jest stworzona w bardzo ciekawej formie tj.: „zwierzątkowych” poduszek, którymi dzieci rozgrywają partie uproszczonej gry w szachy. Gra ma proste reguły, które da się wyjaśnić w kilka minut. Nie trzeba pamiętać o możliwych ruchach zwierząt na planszy – są oznaczone dobrze widocznymi na figurach znakami. Po wspólnej zabawie na dywanie, dzieci grają w parach, wykorzystując mniejsze plansze i figury dołączone do zestawu. Najważniejsze cechy gry to: grafika dostosowana do małych dzieci, rozpoczęcie nauki bez umiejętności czytania, doskonały wstęp do szachów. Gra daje dzieciom dużo radości.
Gra „Złapmy lwa” świetnie się sprawdza w warunkach wyjazdowych. Podczas organizowanych przez nas biwaków, wykorzystujemy ją, jako jedną z konkurencji, za którą młodzież zdobywa punkty. Małe zestawy i świetnie opracowane instrukcje pozwalają na wprowadzenie zasad gry i ćwiczenia poszczególnym grupom. Potem, dzięki makiecie i poduszkom pionkom rozgrywane są „pojedynki” pomiędzy grupami. Oprócz elementu rywalizacji gra zapewnia świetną zabawę. Obserwowanie grup jest dla nauczyciela źródłem olbrzymiej radości i inspiracji – młodzież żywo dyskutuje starając się obrać najskuteczniejsza strategię, znajdują niekonwencjonalne rozwiązania, ćwiczą logiczne myślenie i orientacje w przestrzeni, pracują zespołowo. Warto dodać, ze gra jest wykorzystywana wśród uczniów klas 6 i wyżej (łącznie z gimnazjalnymi) i świetnie zdaje egzamin. Nie możemy się doczekać wersji dla zaawansowanych.
Gra planszowa Złapmy lwa! jest rewelacyjna. Bardzo dobrze i ładnie wykonana. Chce się ją mieć i w nią grać. Dla dzieci jest atrakcyjna i ze względu na duże elementy bezpieczna. Klasyczna wersja nadaje się dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym (z zespołem Aspergera lub wysokofunkcjonujących autystów). Są w niej jasne reguły i pewna schematyczność, co sprawia, że świetnie nadaje się do grania z dziećmi z tego rodzaju zaburzeniami.
Program ten aktywizuje i mobilizuje uczestniczące w terapii dzieci do pracy. Jest bardzo atrakcyjny wizualnie; ciekawa grafika i animacje przyciągają uwagę dzieci. Schemat ćwiczeń zamieszczonych w programie jest zgodny z etapami terapii logopedycznej. Prezentowany materiał ćwiczeniowy jest bogaty i zróżnicowany, jego treści są pomocne w terapii różnorodnych problemów z wymową. Polecam je wszystkim logopedom, którzy poszukują ciekawych inspiracji i skutecznego wsparcia w swojej pracy.
Konspekty i pomoce dydaktyczne wykorzystuję w wieloraki sposób podczas zajęć z uczniami. Często korzystam z załączonych do zestawu „emotikonów”. Bardzo zadowolona jestem również z materiałów w formie elektronicznej - są one rzetelnie i profesjonalnie opracowane. Wykorzystuję je zarówno do pracy z uczniami jak również do tworzenia Ipetów i innej dokumentacji. Uczniowie bardzo lubią pracować na zamieszczonym w „Problemach wychowawczych” programach – co oznacza, że nie są one nudne i odpowiadają potrzebom edukacyjnym. Cenię sobie to, że program został opracowany dla trzech grup - nauczycieli, rodziców i uczniów, co dla mnie jest bardzo istotne. Zaskoczeniem dla mnie był poradnik do zajęć socjoterapeutycznych bardzo szczegółowo opracowany wraz z gotowymi scenariuszami zajęć. Dużym atutem są też gotowe i trafnie opracowane narzędzia diagnostyczne, do których często sięgam podczas diagnozy. Bogactwo materiałów w zestawie „Problemy wychowawcze”, ponad miarę odpowiadają moim oczekiwaniom, jestem z nich bardzo zadowolona i szczerze polecam.
Kto oglądając bajkę pt. „Zaczarowany ołówek” nie marzył żeby taki posiadać? Długopisy 3D dają możliwość stworzenia dowolnego obiektu 3D i tak naprawdę ogranicza nas tu tylko wyobraźnia. Moi uczniowie wykorzystują je podczas realizacji projektów oraz na zajęciach kół zainteresowań. Początkowo tworzą obiekty 3D z gotowych szablonów, a następnie sami rysują własne projekty. Uczniowie w ten sposób rozwijają wyobraźnię przestrzenną, ćwiczą zdolności manualne i zaskakują kreatywnością oraz pomysłowością. Dołączone do zestawu powerbanki sprawiają, że mogą w bezpieczny sposób pracować z długopisami również młodsze dzieci.

Dodaj opinię

Ocena:
Anuluj