Gra ESCAPE ROOM. Geografia klasy 4-8
Z grą ESCAPE ROOM Geografia zmienisz tradycyjne lekcje w odkrywczą przygodę.
Oryginalne scenariusze do prowadzenia lekcji geografii dla uczniów w wieku 10-14 lat.
Gra ESCAPE ROOM Geografia klasy 4-8 to gotowe rozwiązanie edukacyjne wspomagające naukę, na które składa się zbiór nietypowych lekcji oraz unikalnych zagadek. Interesująca narracja z pewnością będzie doskonałą motywacją dla uczniów do zdobywania wiedzy z zakresu geografii. Największym walorem publikacji jest połączenie w niej zabawy z nauką. Każdy uczeń staje się częścią fabuły i ma wpływ na podejmowanie decyzji.
Gra edukacyjna Escape Room zawiera 19 scenariuszy. Jest zgodna z podstawą programową do nauki geografii w klasach 5-8 oraz przyrody w klasie 4 (w tym zagadnienia takie, jak: regiony geograficzne Polski i świata, formy ochrony przyrody, Układ Słoneczny czy lądy i oceany).
To pierwsza tak kreatywna i innowacyjna pozycja na rynku edukacyjnym dla nauczycieli geografii, a także świetna zabawa dla uczniów – dzięki ciekawemu przedstawieniu poszczególnych materiałów. Oferujemy Państwu produkt, który jest dostosowany do każdego trybu nauczania – zdalnego i stacjonarnego, zarówno do pracy zespołowej, jak i indywidualnej. Gotowe karty z zadaniami można skserować, dzięki czemu oddzielnie posłużą również jako materiał do pracy z uczniem. Jeden produkt, a tak dużo możliwości!
Gra Escape Room Geografia zawiera:
- 9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z całego działu) do przeprowadzenia w klasie,
- 9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z dwóch lekcji) w systemie zdalnym,
- poradnik metodyczny dla nauczyciela ze skryptem odpowiedzi i szczegółowo rozpisanymi scenariuszami zajęć,
- koperty, karty pracy, mapy, ilustracje, łamigłówki i zadania zaprojektowane przez nauczycieli-pasjonatów gier zagadkowych,
- opracowania gotowych notatek powtórkowych dla uczniów w formie ciekawej grafiki,
- specjalny dodatek Escape Room Szkoła – rozbudowany scenariusz odwołujący się do wiedzy geograficznej, angażujący całą placówkę do wykorzystania go podczas imprez szkolnych.
Przykładowy scenariusz: Jaka będzie pogoda?
Dla wielu uczniów przeliczenia według skali są trudne do zrozumienia. Również praca z mapą na początku przygody z geografią może stanowić problem. Z tego powodu powstał scenariusz dotyczący właśnie tych zagadnień. Uczniowie, po odczytaniu listu od szalonego geografa, rozwiązują zadania w dowolnej kolejności, by poznać szyfr do kłódki. Kłódka zamyka skrzynkę, w której znajduje się antidotum. Czy uda się zahamować proces zmniejszania się uczniów? Czy zaklęcie szalonego geografa zostanie zatrzymane? Interesujące wprowadzenie, różnorodne zadania, tajemnicze antidotum zamknięte w skrzynce – to jest to, co uczniowie uwielbiają!
Notka o autorach:
Katarzyna Kulus – mgr biologii, absolwentka Wydziału Biologii Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku geografia oraz zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Nauczycielka biologii, geografii, przyrody, autorka artykułów publikowanych w czasopismach edukacyjnych. W pracy wykorzystuje różnorodne metody aktywizujące, łamigłówki, elementy gier oraz interaktywne ćwiczenia. Entuzjastka myślenia wizualnego. Lubi podróże, wędrówki piesze oraz czytanie kryminałów.
Karolina Świder-Jończy – od 2011 roku mgr geografii o specjalności ochrona środowiska, ukończyła studia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, nauczyciel geografii i wiedzy o Polsce. Dzieli się swoją pasją, ucząc w szkole podstawowej, gimnazjum oraz w liceum. Posiada doświadczenie zawodowe w systemie szkoły niemieckiej. Pracuje również z uczniami w polskiej szkole, gdzie przekazuje wiedzę na temat polskiej geografii i historii, uwzględniając różny poziom języka ojczystego swoich uczniów. Ukończyła studia podyplomowe z matematyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Specyficzne kody
- ean13
- 5903228142727
Zobacz także
Gra ESCAPE ROOM. Historia klasy 4-8
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:
Złapmy Lwa 9x9! Shogi. Gra planszowa
- Obecnie brak na stanie
Gra ESCAPE ROOM. Biologia klasy 4-8
Karty Pracy SPE 4-8
Złapmy Lwa 3x4! Gra planszowa
- Obecnie brak na stanie
Już umiem - Matematyka
Dysleksja - karty pracy
Dyskalkulia - karty pracy
Problemy wychowawcze - Emocje
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Złapmy Lwa 9x9! Shogi. Gra planszowa
- Obecnie brak na stanie
Harmonijny Rozwój - Liczenie i porównywanie
- Obecnie brak na stanie
Gra ESCAPE ROOM. Historia klasy 4-8
Zestaw Aktywna Tablica Terapeutika 1
- Nowy
Kompetencje emocjonalno - społeczne. Przedszkole
Złapmy Lwa 3x4! Gra planszowa
- Obecnie brak na stanie
Zestaw Aktywna Tablica Terapeutika 2
- Nowy
Rozwój i kształtowanie kompetencji...
Złapmy Lwa 3x4! Gra dywanowa
Już umiem - Język polski
Harmonijny Rozwój ZESTAW
- Obecnie brak na stanie