- Wyraźny podział na trzy kluczowe moduły: kontrola emocji, kompetencje emocjonalno-społeczne, inteligencja emocjonalna; zastosowane w rozbudowanych grach animacyjnych kolory oraz kształty nie rozpraszają uwagi dziecka, są pastelowe i miłe dla oka; ćwiczenia multimedialne przypominają edukacyjne gry komputerowe.
- Pięknie ilustrowane drukowane karty pracy.
- Dodatkowe materiały drukowane, które uatrakcyjnią zajęcia: plakat do zawieszenia w sali oraz karciana gra skojarzeń; certyfikowane szkolenie pt. „Rozwój i kształtowanie kompetencji emocjonalno-społecznych” – specjalnie dla użytkowników programu!
- Wygodna licencja otwarta – bezterminowa, na każdym urządzeniu, dla wszystkich nauczycieli!
Multimedia to atrakcyjne narzędzie do nauki, które przyciąga uwagę dzieci. Maluchy często są zainteresowane technologią i przez to bardziej zaangażowane w zadania przygotowane przez nauczyciela. Pakiet „Kompetencje emocjonalno-społeczne. Przedszkole” pozwala im na poznanie różnego typu podstawowych emocji: radości, złości, smutku, strachu, wstydu. Każde dziecko ma odmienny styl uczenia się, jednak bardzo lubią one przyswajać wiedzę za pomocą wizualnych prezentacji, dźwięków lub interaktywnych elementów. Multimedialne narzędzia pozwalają na dostosowanie procesu nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów. Eduterapeutica lux sprawia, że nauka staje się bardziej dynamiczna i interesująca. Dzieci mają możliwość interakcji z materiałami edukacyjnymi, co pobudza ich zainteresowanie i aktywność. Daje to szansę na rozwój umiejętności komunikacyjnych i współpracy w grupie.
Dodatkowo, wykorzystanie multimedialnych narzędzi w przedszkolu może pomóc w rozwijaniu umiejętności technologicznych i cyfrowych. W dzisiejszym społeczeństwie umiejętność posługiwania się technologią jest coraz bardziej istotna, dlatego warto zapoznawać dzieci z tą formą nauki już od najmłodszych lat. Wykorzystanie pakietu multimedialnego „Kompetencje emocjonalno-społeczne. Przedszkole” na zajęciach edukacyjnych w przedszkolu niesie za sobą wiele korzyści dla dziecka:
- mogą wielokrotnie rozwiązywać swoje ulubione zadania;
- poprawią swoje zdolności społeczno-emocjonalne, a także koncentrację uwagi i inteligencję emocjonalną, co przekłada się na prawidłowe funkcjonowanie w grupie;
- poznają różne typy podstawowych emocji: radości, złości, smutku, strachu, wstydu;
- wzmocnią umiejętność kontroli i rozpoznawania stanów emocjonalnych (swoich oraz innych dzieci w grupie).