search

Gra ESCAPE ROOM. SPE 1-3

590,00 zł Brutto

NOWOŚĆ!

Innowacyjne scenariusze do prowadzenia zajęć dla dzieci ze SPE w przedziale wiekowym 6-10 lat.

Z grą ESCEPE ROOM SPE 1-3 przeprowadzisz kreatywne zajęcia, angażujące uczniów. 

Gra edukacyjna Escape Room jest zgodna z podstawą programową klas 1-3. Z jednej strony gra Escape Room wpisuje się w podstawowy tok nauczania, a z drugiej angażuje i rozwija umiejętności pracy w grupie oraz uczy komunikacji oraz koncentracji. Nauczyciel otrzymuje gotowy produkt, dzięki któremu stworzy idealne zajęcia edukacyjne i da szanse uczniowi na kreatywne rozwiązywanie zadań multimedialnych w formie zagadek. 

Data premiery 1 sierpnia 2022

Ilość

ESCAPE ROOM SPE 1-3 pozwoli na ciekawe przeprowadzenie zajęć lekcyjnych. Gra sprawdza się w indywidualnej terapii jaki i tej grupowej. Niezależnie od potrzeb uczniów, dostosujesz ją do potrzeb każdego ucznia SPE. 

Gra sprawdzi się dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami i dysfunkcjami. Grę można dofinansować z programu Aktywna Tablica. 

Escape Room SPE 1-3 zawiera:

  • 84 sztuki naklejek,
  • 12 plakatów edukacyjnych,
  • karty pracy, karty wzmacniające i koperty.
  • 6 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie,
  • 4 scenariusze wraz z dostępem online do pracy, co umożliwia efektywną pracę na odległość,
  • 2 scenariusze escape room angażujące cały zespół klasowy,
  • 2 rodzaje dyplomów dla uczniów,
  • plakat.

Korzyści dla nauczyciela z wykorzystania Escape Room SPE 1-3:

  • scenariusze Escape Room SPE 1-3 jest całkowicie gotowy do przeprowadzenia kreatywnych zajęć,
  • pakiet zawiera kilka scenariuszy lekcji, dzięki czemu możesz je bezproblemowo dostosować do potrzeb, niezależnie czy są to zajęcia stacjonarne, czy zdalne,
  • dzięki wykorzystaniu Escape Room SPE 1-3 nauka staje się ciekawszą, pełną wyzwań i przygód, 
  • uczeń nabywa nowe wiadomości, rozwija percepcje wzrokowe i słuchowe,
  • w łatwy sposób można realizować cele kształcenia i rozwijać umiejętności, prezentując tematy z różnych obszarów nauczania, 
  • idealna gra dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami.

Korzyści dla ucznia z wykorzystania Escape Room SPE 1-3:

  • Escape Room SPE 1-3 dostosowany jest dostosowany dla SPE, 
  • w zestawie materiały posiadają materiały zapewniające wszechstronny rozwój,
  • gra doskonale rozwija umiejętność czytania, pisania, mówienia, liczenia i prawidłowego rozumowania,
  • uczeń nauczy się wyciągać wnioski i rozwiązywać problemy oraz nabędzie umiejętności prawidłowego radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • Escape Room SPE 1-3 to idealny produkt do kreatywnej i wyjątkowej terapii poprzez zabawę.

Poznaj ciekawą tematykę scenariuszy i wybierz tą najbardziej odpowiednią! 

  • Z wizytą w gospodarstwie rolnym.
  • Magia Świąt.
  • W zaginionym parku dinozaurów.
  • Podróż dookoła ziemi.
  • Dzieci z Bullerbyn.
  • Detektyw Matematyczny w sklepie.
  • Wynalazki i odkrywcy.
  • Jak działa mózg.
  • Podróż w czasie.
  • Ekologia i środowisko.
  • Wszyscy jesteśmy różni.
  • Scenariusz teatralny.

Cechy produktu

  • zestaw niestandardowych rozwiązań do logicznego myślenia w formie ciekawej przygody,
  • zadania wychodzące poza standardowe sposoby nauczania,
  • plakaty i karty wielokrotnego użytku.
  • różne poziomy trudności i możliwość modyfikacji przebiegu zadań,
  • łatwy sposób na zaangażowanie uczniów do pracy z dziećmi ze SPE,
  • klarowność zadań,
  • czytelny i przystępny podział zagadek,
  • materiały adekwatne do wieku,
  • możliwość nauki poprzez zabawę. 

Poznaj przykładową kartę pracy -> POBIERZ

O Autorkach:

dr Julia Kisielewska –  doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog specjalny,
współpracownik Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, nauczyciel współorganizujący proces
kształcenia w Publicznej Szkole Podstawowej Specto, terapeutka i diagnosta w Stowarzyszeniu na
Rzecz Osób z Autyzmem ProFuturo oraz w prywatnym gabinecie psychologiczno-pedagogicznym, w
trackie studiów magisterskich z psychologii. Specjalizuje się w pracy z dziećmi w wieku
przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym z trudnościami i deficytami w rozwoju, z różnymi
rodzajami i stopniami niepełnosprawności (zwłaszcza z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną).

dr Aneta Wojciechowska – pedagog specjalny, neurologopeda, diagnosta, terapeutka, nauczyciel
akademicki. Adiunkt w Laboratorium Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu, Kierownik Studiów Podyplomowych: Logopedia, Neurologopedia oraz Edukacja i
rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Przewodnicząca Stowarzyszenia na Rzecz
Osób z Autyzmem ProFUTURO w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i działalność praktyczna
obejmują diagnozę pod kątem zaburzeń spektrum autyzmu niemowląt, dzieci w wieku
przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zaburzenia rozwoju mowy dzieci do 5 roku życia, terapię
pedagogiczną i neurologopedyczną osób ASD, z zaburzeniami genetycznymi i z zaburzeniami w
rozwoju mowy. Posiada liczne kursy i szkolenia z zakresu narzędzi diagnostycznych pod kątem
spektrum autyzmu i diagnozy funkcjonalnej, a także z zakresu oddziaływań terapeutycznych

5903228142680

Zobacz także

chat Opinie (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Powiązane artykuły na blogu