search

Eduterapeutica Lux Autyzm

1 617,89 zł

Pakiet edukacyjny Eduteraputica lux "Autyzm" to zestaw praktycznych i różnorodnych materiałów, zebranych w jednym miejscu. Dostosowany dla całego grona pedagogicznego. W zestawie zawarto przydatne wskazówki, szczególnie dla nauczycieli klas 1-8. Wyjaśniamy, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z AS

Pamiętaj, że program multimedialny dla szkoły, możesz zakupić korzystając z programów rządowych jak np. "Dotacje celowe" lub z subwencji oświatowej.

Masz pytanie? Napisz do nas! bok@eisystem.pl 

Ilość

Eduterapeutica Lux Autyzm do pracy z dziećmi w wieku 7-15 lat.

Zestaw praktycznych i różnorodnych materiałów, zebranych w jednym miejscu. Dostosowany dla całego grona pedagogicznego. W zestawie zawarto przydatne wskazówki, szczególnie dla nauczycieli klas 1-8. Wyjaśniamy, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD.

Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Pakiet Eduterapeutica Lux Autyzm zawiera:

  • ponad 60 zabaw wspierających relacje i komunikację między uczniami (bloki tematyczne: emocje, kształtowanie i wzmacnianie pozytywnej postawy, rozwijanie umiejętności społecznych, zajęcia integracyjne, rozwijanie teorii umysłu i inne – bez wątpienia sprawdzają się również na godzinach wychowawczych),
  • 11 plakatów edukacyjnych (do powieszenia np. w pokoju nauczycielskim), poradniki dla nauczycieli/wychowawców: „Jak prowadzić lekcje w klasach, w których są uczniowie ze spektrum autyzmu?” oraz „Dom – szkoła – klasa w trosce o ASA, czyli jak współpracować z Rodzicami ucznia z ASD?”
  • prezentacje multimedialne dla pedagoga do przeprowadzenia wewnętrznych szkoleń doskonalenia nauczycieli,
  • blisko 20 kart pracy integrujących uczniów,
  • 5 sztuk praktycznych fiszek dla nauczycieli z podpowiedziami, jak wykorzystać mocne strony ucznia z ASD podczas zajęć w szkole,
  • 3 arkusze buziek emotikonek: zarówno te już gotowe jak i do samodzielnego wykonania, pomocne w komunikowaniu się z uczniami,
  • dostęp do zbioru 20 filmów edukacyjnych o dzieciach i młodzieży ASD,
  • długopis Banach 3D z 10 kartami pracy do stosowania na zajęciach rewalidacyjno-kompensacyjnych.

Pracując z długopisem uczniowie z ASD uczą się koncentracji, cierpliwości, ćwiczą umiejętności manualne (np. właściwy chwyt pisarski); praca z długopisem 3D wyzwala pozytywne emocje, które wspomagają proces uczenia, materiał do Długopisu Banach 3D na start - 30m filamentu w 3 kolorach (czerwony, niebieski, żółty)

  • dr Joanna Buława-Halasz – w 2008 roku ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku pedagogika rewalidacyjna i korekcyjna. Następnie studia pierwszego stopnia na kierunku socjologia w zakresie specjalności „Doradztwo psychospołeczne”. W trakcie studiów magisterskich pracowała jako asystentka osób z autyzmem w szczecińskim oddziale Krajowego Towarzystwa Autyzmu. Po studiach podjęła tam pracę jako terapeutka. Przede wszystkim odbyła liczne staże i wolontariaty w miejscach poświęconych przede wszystkim rehabilitacji społecznej i zawodowej dorosłych osób autystycznych. Godnym uwagi jest fakt, że pracowała również jako nauczyciel wspierający w grupie w przedszkolu integracyjnym. Następnie jako nauczyciel terapeuta w terapii indywidualnej w przedszkolu integracyjnym. Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego. Współzałożycielka Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka „MANUfaktura” w Szczecinie i Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Akademia Słonia Trąbalskiego” w Szczecinie.
    Jest współautorką lub autorką dwudziestu publikacji naukowych, w tym monografii zatytułowanej „Rehabilitacja społeczna i zawodowa dorosłych osób autystycznych. Studium fenomenograficzne z zastosowaniem teorii społecznej Pierre a Bourdieu". Prowadzi szkolenia i warsztaty dla nauczycieli, pedagogów i rodziców z zakresu edukacji i terapii osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi.
    W 2016 roku otrzymała z wyróżnieniem stopień doktora nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika za rozprawę doktorską zatytułowaną „Rehabilitacja osób autystycznych. Studium fenomenograficzne z zastosowaniem teorii społecznej Pierre’a Bourdieu”.  Uzyskała wyróżnienie w kategorii prac doktorskich w XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu na najlepszą pracę magisterską i doktorską Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.  Godnym uwagi jest wyróżnienie w XVIII edycji Konkursu Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w dziedzinie pracy i polityki społecznej pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

  • mgr Wojciech Biernawski – pedagog rewalidacyjny, dyplomowany arteterapeuta z wieloletnim doświadczeniem w pracy z osobami ze spektrum autyzmu. Założyciel pierwszego w Polsce Klubu Aktywności dla dorosłych osób z autyzmem (trening socjalizacyjny). Prowadzi zajęcia uspołeczniające dla osób ze spektrum autyzmu. Od 2014 roku nauczyciel plastyki w szkole podstawowej, gdzie prowadzi również zajęcia z elementami arteterapii dla uczniów z deficytami w sferze społecznej i emocjonalnej. Laureat nagrody NAUCZYCIEL ROKU przyznawanej przez Prezydenta Miasta Szczecina. Współzałożyciel Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka „MANUfaktura” w Szczecinie.

Specyficzne kody

ean13
5904624771306
Opinie (4)
Oceny
Na razie nie dodano żadnej opinii.

Powiązane artykuły na blogu